tirsdag 10. mai 2011

Litt igang igjen...

Etter en veldig dø-periode på skytefronten var jeg i går på 50m stevne igjen! ... og det var moro! Vi reiste til skytebanen direkte fra konfirmasjonshelg i Harstad, jeg med null forventninger, utesta ammo og litt spent. Jeg blir alltid smånervøs/spent før skyting, uansett om vi snakker en testmatch på samling (som betyr nada) eller en stor konkurranse. Pumpa går uansett. Så dette er jeg forsåvidt vant med.
Jeg merket godt at utholdenheten i stillingene ikke var på topp, så det ble ofte pauser - hvertfall på liggende. Fokuset var der det skulle være, nemlig på gjennomføringen, og poengene ble ikke lagt sammen før til slutt. Alt i alt var det ganske artig! Jeg hadde en god følelse når jeg var ferdig.

Satser på at tiden, motivasjonen og overskuddet snart vender godsida til, sånn at jeg får trent litt igjen :)

- C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar