lørdag 11. desember 2010

Landslagssamling

Jeg kom brått tilbake til hverdagen etter 12 dager på "ferie". Skolearbeidet hoper seg opp i løpet av så mange dager, det skal være sikkert. Har heldigvis ingen eksamner i nærmeste framtid, første er i februar. Vi har allikevel to innleveringer før jul, en stor og en litt mindre. Begge er gruppeoppgaver og jeg har heldigvis greie medstudenter, som vil samarbeide med meg selv om jeg er mye borte :) Det er bra! :) 

















Fra torsdag til i dag har det vært landslagssamling. På grunn av at jeg ligger litt bak på skolen prioriterte jeg dette torsdag og fredag. I dag tok jeg en tur opp for å skyte en utvidet halvmatch, for å hvertfall vise meg litt. Skytinga var litt opp og ned... Største oppturen hadde jeg på stående, hvor jeg følte en god ro og full kontroll! En herlig følelse! 

















Nå er det relaxing på sofaen med Leon som er på besøk i helga <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar